הסדרי נגישות
א.ר.ז.י.מ ניהול קניונים בע"מ, חרטה על דגלה את הזכאות של האדם עם מוגבלות לקבל שירות באותו מקום בו הוא ניתן לכלל הציבור ובשוויוניות. המשמעות היא התאמת מתחם שרונים גם ללקוחות עם מוגבלות.
כלל עובדי מתחם שרונים עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל.
בהתאם לחוק שוויון לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח- 1998, מינתה החברה את מר דימה קבוב לרכז הנגישות של מתחם meex שרונים.
במסגרת תפקידו, רכז הנגישות ישמש ככתובת המקצועית ללקוחות עם מוגבלות בכל הקשור בטיפול בפניות הציבור.
ניתן לפנות אליו באחת הדרכים הבאות:
טלפון: 09-7730955
נייד: 054-47702076
פקס: 09-7730995
דואר אלקטרוני: sharonim@meex.co.il
החברה פועלת להנגשת מתחם שרונים לאנשים עם מוגבלות. התאמות נגישות אלו כוללת בין היתר, התאמות בשילוט, בדרכי גישה. כמו כן, ניתן למצוא במתחם שרונים:
שירותים נגישים – במתחם מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלות.
חניות נכים – לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים.
מעליות – במתחם מעליות נגישות.
מערכת התמצאות והכוונה קולית – לרשות לקוחותינו שהם אנשים עם לקות ראייה או עיוורים הותקנה במתחם מערכת מתוחכמת להכוונה קולית אקטיבית המספקת למשתמש מידע קולי לגבי מקום הימצאותו והשירותים הנמצאים בקרבתו. באמצעות הכוונה קולית, יוכל המשתמש לדעת לאיזה כיוון עליו לפנות לשם קבלת השירות הנחוץ עבורו.
המערכת בנויה מבסיסי רמקול המותקנים סמוך למקומות עיקריים במתחם, המתקשרים עם שלט הפעלה (המצוי בידי המשתמש) או עם אפליקציה (סטפ-היר שהותקנה מבעוד מועד) בטלפון החכם של המשתמש. כאשר המשתמש מתקרב אל יחידת המידע, יחל המכשיר לרטוט ולצפצף (לפי בחירתו של המשתמש), לחילופין האפליקציה תציג בפני המשתמש מסך המחולק ל 4 חלקים המהווים למעשה לחיצים של השלט הרחוק. לחיצה על גבי אחד מהלחיצים תשמיע מידע קולי למשתמש בהתאמה.
את האפליקציה ניתן להוריד חינם מGoogle Play או מ App Store.
לנוחיותכם, הותקנו יחידות המידע בקרבת המקומות העיקריים במתחם בניהם :
שני מכשירי step hear – שער צהוב + שער כחול
מערכות be hear (נקודות): בכניסה לשירותי נכים קומת קרקע, כניסה לשירותי נכים קומה 1, מעליות שקופות קומת קרקע, מעליות שקופות קומה 1, מעליות שקופות חניון קומה -1 יציאה לחניית נכים ומעליות שקופות חניון קומה -2 יציאה לחניית נכים.
אתר האינרנט – בימים אלו מצוי האתר בתהליכי הנגשה מלאה.
שירות לקוחות – ניתן ליצור קשר באמצעות:
טלפון: 09-7730995
כתובת מייל: sharonim@meex.co.il
למידע אודות התאמות נגישות ו/או שירותי עזר ניתן לפנות ישירות בדרכי התקשורת המנויות לעיל, למתחם שרונים ישירות או לרכז הנגישות.